GSC Award 2025 – Παρουσίαση των ταινιών που συμμετέχουν
“Αγαπούσε τα Λουλούδια περισσότερο” Κινηματογράφηση Χρήστος Καραμάνης GSC
Το GSC έστειλε μια σειρά ερωτήσεων, εδώ οι απαντήσεις.
Με τι φώτα δούλεψες στην ταινία, δυο λόγια γιατί διάλεξες αυτά.
Πέρα από ένα βασικό σετ φώτων, χρησιμοποιήθηκαν για τις ανάγκες των
σκηνών οπου τα αδέρφια πειραματίζονται strobe lights και κάποια συγκεκριμένα
μενού στα skypanels.
Επίσης για την απόδοση του ηλίου που δύει σε μια σκηνή στο εργαστήριο
τοποθετήθηκε ένα 10Κ tungsten σε γερανό.
Κάμερα και φακοί, γιατί διάλεξες τα συγκεκριμένα.
Οι αγάπη για το αναμορφικό και συγκεκριμένα για τους Lomo anamorphic ήταν
μονόδρομος και στην επιλογή της κάμερας (Αlexa Mini) λόγω καλυπτικότητας του
σένσορα.
Μια δεύτερη σειρά ήταν οι Κowa anamorphic και αυτό γιατί χρησιμοποιήσαμε την
παράδοξη παραμόρφωση που έχουν στις άκρες του κάδρου.
Ένας ακόμα λόγος για το αναμορφικό ήταν η επιθυμία να χρησιμοποιήσουμε το
αποτέλεσμα των φακών που προκύπτει τοποθετώντας τους κάθετα αντί για
οριζόντια στην κάμερα.
Λίγα λόγια τους άμεσους συνεργάτες σου, 1ος, 2ος AC, Gaffer, Grip
Κώστας Μπάμπης 1ος AC : άμεσος συνεργάτης τα τελευταία 7 χρόνια με
καταπληκτική αίσθηση του focus και όχι μόνο. Δεν πάω πουθενά χωρίς αυτόν.
Αιμιλία Βρότσου 2η AC : άμεση συνεργάτης του Κώστα, εξαιρετική στη δουλειά
της και πάντα με ένα χαμόγελο.
Σάκης Κιούσης Gaffer : αδυνατώ να καλύψω με λίγα λόγια το αγέραστο πνεύμα
και πάθος αυτού του συνεργάτη για δημιουργία.
Κωσταντίνος Χαρατζόγλου Grip : νεαρός Θεσσαλονικιός με πολύ εμπειρία και
ευαισθησία που του δημιουργεί πάθος προς όλες τις κατευθύνσεις . Χαρακτηριστικό των βόρειων.
Με ποιόν colorist συνεργάστηκες και πως βρήκες αυτή την συνεργασία
Γρηγόρης Αρβανίτης : Βασικός συνεργάτης μιας και το grating στη φωτογραφία είναι κάτι σαν το edit στη σκηνοθεσία.
Πρώτη συνεργασία μας στην ΙΣΤΟΡΙΑ 52 του Αλέξη Αλεξιου. Σίγουρα η πρώτη μου μεγάλου μήκους ίσως και η πρώτη δίκη του.
Από τότε υπήρξε η «αμφότερη» αγάπη για το ένα βήμα παραπέρα από το τυπικό η οποία συνεχίζεται μέχρι σήμερα μετά από πολλές συνεργασίες και φυσικά συνοδεία με την μεγάλη εμπειρία που έχει αποκτήσει ο Γρηγόρης μέσα σε αυτά τα χρόνια.
Κάτι που σου έλειψε και θα το ήθελες πολύ σε αυτή την ταινία.
Θα ήθελα να μπορούσα να καλύψω όλο σπίτι και τον κήπο με μαύρο πανί ώστε
να έχω τον πλήρη έλεγχο στο φως.
Ότι άλλο θα ήθελες να μάθουμε.
Πάντα σε μια ταινία υπάρχει η ιστορία μπροστά από την κάμερα και η ιστορία
πίσω από την κάμερα.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Camera: Arri Alexa Mini LF
Φακοί: LOMO ANAMORPHIC – KOWA ANAMORPHIC
Aspect Ratio: 2.40:1
Σύνοψη
Τρία αδέρφια κατασκευάζουν μια χρονομηχανή με σκοπό να επαναφέρουν τη νεκρή μητέρα τους στη ζωή. Όταν ο εκκεντρικός πατέρας τους κάνει την εμφάνισή του, το πείραμα ξεφεύγει από τον έλεγχό τους και ξεκινάει η χωροχρονική περιδίνησή τους εκεί που το παρελθόν και το παρόν γίνονται ένα σε αυτήν την κωμική όσο και αλλόκοτη εξερεύνηση του πένθους.
Σκηνοθεσία:Γιάννης Βεσλεμές
Σενάριο:Γιάννης Βεσλεμές, Δημήτρης Εμμανουηλίδης
Διεύθυνση φωτογραφίας:Χρήστος Καραμάνης GSC
Μοντάζ:Γιώργος Μαυροψαρίδης
Ήχος:Νίκος Έξαρχος, Περσεφόνη Μήλιου, Κώστας Βαρυμποπιώτης
Μουσική:Γιάννης Βεσλεμές
Ηθοποιοί:Πάνος Παπαδόπουλος, Γιώργος (Τζούλιο) Κατσής, Άρης Μπαλής, Sandra Abuelghanam Sarafanova, Αλεξία Καλτσίκη, Dominique Pinon
Παραγωγή:Blonde
Παραγωγοί:Φένια Κοσοβίτσα
Συμπαραγωγή:Faliro House Productions, Rumblefish, ΕΚΚ, ΕΡΤ | Με την υποστήριξη: EKOME, Creative Europe Media, !F Sundance Istanbul Lab, Frontières International Co-production Market
Συμπαραγωγοί:Alexis Perrin | Executive Producers: Χρήστος Κωνσταντακόπουλος, Ανδρέας Ζουπάνος Κρητικός, Ant Timpson
Κοστούμια:Άλκηστις Μάμαλη
Σκηνικά:Έλένα Βαρδαβά
Μακιγιάζ:Ιωάννα Λυγίζου
Φορμάτ:DCP
Χρώμα:Έγχρωμο
Χώρα Παραγωγής:Ελλάδα, Γαλλία
Έτος Παραγωγής:2024
Διάρκεια:86′