
Screenshot
GSC Award 2025 – Παρουσίαση των ταινιών που συμμετέχουν
“Ο Νόμος του Μέρφυ” Κινηματογράφηση Γιώργος Καρβέλας GSC
Το GSC έστειλε μια σειρά ερωτήσεων, εδώ οι απαντήσεις.
- Με τι φώτα δούλεψες στην ταινία, δυο λόγια γιατί διάλεξες αυτά.
Στη ταινία δουλέψαμε κυρίως με led φώτα: Sky panel, Astera, Amaran, Apurture.
Βρίσκω πολύ εύχρηστο και γρήγορο το να μπορώ να ελέγχω τις εντάσεις τους και το χρώμα τους από ένα controller που έχω δίπλα στη κάμερα. (Gaffer’s Control)
Σε κάποιες σκηνές που χρειαζόμασταν μεγάλα daylight φώτα βάλαμε την σειρά Μ της Arri, M40, M18.
Επίσης κάποιες φορές σε κάποια practicals βάλαμε κανονικές λάμπες με dimmer.
- Κάμερα και φακοί, γιατί διάλεξες τα συγκεκριμένα.
Alexa 35 γιατί μου αρέσει πολύ που έχει 2 sensitivities, 800 asa και 2560ES asa.
Επίσης η κάμερα είναι πολύ ευέλικτη στο grading. Κρατάει πληροφορία και από τα highlights αλλά και απο τα shadows.
Zoom Lenses Cooke 18-100 T3, Cooke 25-250 T3.7, Zeiss T1.3 Prime lenses.
Χρησιμοποιήσαμε zoom φακούς γιατί με τον Άγγελο Φραντζή είχαμε σχεδιάσει μονοπλάνα στις περισσότερες σκηνές όποτε βάζαμε την κάμερα πάνω στο travelling και με το zoom μπορουσαμε να κανουμε διαφορετικα κάδρα μεσα στη λήψη. Οπως λεγεται το “μοντάζ στη κάμερα”.
3. Λίγα λόγια τους άμεσους συνεργάτες σου, 1ος, 2ος AC, Gaffer, Grip
Αυτό που συνήθως κάνω είναι να επιλέγω μόνο τους head of department.
Για παράδειγμα στη κάμερα έχω χρόνια συνεργασίας με τον Αλέξανδρο Asplind και στο φως με τον Ηρακλή Μητρόπουλο. Στα μακενιστικά ήθελα να δουλέψω με τον Κωνσταντίνο Χαρατζόγλου αλλά δυστυχώς είχε κλείσει άλλη δουλειά. Όποτε ευτυχώς ήρθε ο μπαμπάς του ο Βασίλης μαζί με τον Βασίλη Πολίτη.
Με αυτούς τους ανθρώπους νιώθω ότι έχω στενή σχέση και μπορώ να συζητήσω μαζί τους όχι μόνο τεχνικά θέματα αλλά και καλλιτεχνικά. Επίσης είμαστε φίλοι.
4. Με ποιόν colorist συνεργάστηκες και πως βρήκες αυτή την συνεργασία
Grading κάναμε με τον Δημήτρη Μανουσιάκη.
Γνωριζόμαστε τουλάχιστον μια δεκαετία από όταν ήταν ακόμα φοιτητής στο ΑΠΘ.
Είναι φανταστικός άνθρωπος πάντα χαρούμενος με όρεξη για τη δουλειά του.
Μέσα στο 2024 κάναμε 3 ταινίες μαζί και κάπως είχαμε φτιάξει μια πολύ ωραία ροή συνεργασίας.
- Κάτι που σου έλειψε και θα το ήθελες πολύ σε αυτή την ταινία.
Δεν θα έλεγα ότι μου έλειψε κάτι.
Ίσως κάνα 2 φορές θα προτιμούσα να έχω λίγο περισσότερο χρόνο στο προφώτισμα.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Camera: Arri Alexa 35
Arri RAW 4K
Φακοί: Cooke 18-100mm T3
Cooke 25-250mm T3,7
Zeiss set 1,3 Super speed
Σύνοψη
Μετά από ένα ατύχημα που την οδηγεί σε κώμα, η Μαρία Αλίκη, μια αποτυχημένη ηθοποιός σε αναζήτηση μεγάλων ρόλων, εισέρχεται σε μια παράλληλη πραγματικότητα. Εκεί καλείται να παίξει όλους τους πιθανούς ρόλους που θα μπορούσε να της έχει χαρίσει ο πρότερος βίος της, προκειμένου να καταλάβει ποια είναι πραγματικά και έτσι να επιστρέψει στη ζωή.
Σκηνοθεσία:Άγγελος Φραντζής
Σενάριο:Κατερίνα Μπέη, Κωστής Σαμαράς, Άγγελος Φραντζής
Διεύθυνση φωτογραφίας:Γιώργος Καρβέλας GSC
Μοντάζ:Λάμπης Χαραλαμπίδης
Ήχος:Άρης Λουζιώτης, Κώστας Βαρυμποπιώτης, Δημήτρης Κανελλόπουλος
Μουσική:Σταμάτης Κραουνάκης
Ηθοποιοί:Kάτια Γκουλιώνη, Ανδρέας Κωνσταντίνου, Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης, Νίκος Κουρής, Τόνια Σωτηροπούλου, Βαγγελιώ Ανδρεαδάκη, Θάνος Τοκάκης
Παραγωγή:Tanweer
Παραγωγοί:Διονύσης Σαμιώτης
Συμπαραγωγή:Filmworks
Συμπαραγωγοί:Mάριος Πιπερίδης, Janine Teerling, Άγγελος Φραντζής
Κοστούμια:Nατάσα Σαρρή
Σκηνικά:Mιχάλης Σαμιώτης
Μακιγιάζ:Αχιλλέας Χαρίτος
Φορμάτ:DCP
Χρώμα:Έγχρωμο
Χώρα Παραγωγής:Ελλάδα, Κύπρος
Έτος Παραγωγής:2024
Διάρκεια:129′